دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب دختر جوانی است که بعد از حضور در مجتمع‌های تجاری شلوغ شمال تهران، به طعمه‌هایش تنه می‌زد

و در یک چشم به هم زدن، محتویات کیف آنها را خالی می‌کرد. ظهر 28 آبان‌ماه امسال، زن جوانی نزد ماموران کلانتری 123 نیاوران رفت و از سرقت پول‌هایش توسط یک سارق حرفه‌ای خبر داد. این زن به ماموران گفت: برای خرید به یک مجتمع تجاری در نیاوران رفته بودم و داشتم ویترین مغازه‌ها را تماشا می‌کردم که دختر جوانی از کنارم گذشت و به من تنه زد.

او سپس شروع به عذر خواهی کرد و من که می‌دیدم اتفاقی نیفتاده از کنار او گذشتم.
چند دقیقه بعد وقتی در حال خرید از یکی از مغازه‌ها بودم، دستم را داخل کیفم بردم تا پول‌هایم را بردارم اما با کمال تعجب متوجه شدم از پول‌هایم خبری نیست.

آنجا بود که به یاد دختر جوان و تنه زدن او افتادم و فهمیدم که سرقت توسط این دختر صورت گرفته است. با این شکایت، پرونده به شعبه 8 بازپرسی در دادسرای ناحیه یک تهران ارسال شد و به دستور بازپرس علیرضا روستا طسوجی، ماموران برای بررسی موضوع عازم مجتمع تجاری شدند که سرقت در آنجا اتفاق افتاده بود.

وقتی مشخص شد تمامی راهروهای این مجتمع تجاری مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند، ماموران به بازبینی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌ها پرداختند و در این میان موفق شدند به فیلمی که لحظات سرقت را ضبط کرده بود، دست پیدا کنند.

با به دست آمدن تصویر دختر سارق و شناسایی او از سوی مالباخته، تحقیقات برای دستگیری این متهم آغاز شد اما با گذشت چند روز از این ماجرا هیچ سرنخی از وی به دست نیامد.

از آنجایی که احتمال می‌رود دختر جوان به سرقت‌هایش ادامه دهد، بازپرس روستا طسوجی دستور چاپ تصویر  چهره او را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه وی خبر دارند، خواسته است  اطلاعات خود را در اختیار شعبه 8 بازپرسی در دادسرای ناحیه یک یا پلیس 110 قرار دهند. وی همچنین از شاکیان احتمالی نیز خواسته برای طرح شکایت به این دادسرا مراجعه کنند

کد خبر 97370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز